خبر جدید
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 سلام بازم با یه اپ جدید در خدمتم.

طبق خبری که از سایت:www.omidmusicking.com بازدید میکردم که با یه خبر عالی ذوق مرگ شدم.بله کاری جدید از استاد امینی که من تا فردا یا پس فردا(حداکثر21بهمن)متن و نامش رو میذارم.

برای بهار عید امسال هم یک عیدی خیلی خیلی جالب دارم.

در ضمن در یک وبلاگ احمق خوندم که استاد امینی بی سواد است و جایی هم خوندم ایشون سا_وا_ک_ی

اند که با کمال اطمینان هر دو خبر رو رد میکنم و مطمئن باشید این جور شایعات فقط برای زیر سوال بردن اشعار ایشون است و ایا تورو خدا به نظر شما یک انسان بی سواد میتواند اشعاری به این قشنگی بسراید؟





:: موضوعات مرتبط: خبر , ,
:: برچسب‌ها: خبر , شعر جدید مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 304
|
تعداد امتیازدهندگان : 88
|
مجموع امتیاز : 88
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
@فرزاد@ در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلام

خیلی دوس دارم لینکتون کنم..اگه مایل بوودین بهم خبر بدین...

onyx.loxblog.com

مرسی
پاسخ:سلام عزیزم.ممنونم.من ارزومه با همه تبادل لینک کنم.با کمال میل.اگه ناراحت نمیشی اتو ماتیک انجام میدم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: